Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 28., hétfő

Brittainy C. Cherry: Csendfolyó (Az vagy nekem 3.)

Libri 2017
432 oldal
Fordította: H. Prikler Renáta


Megértettem, hogy a szavak néha üresebbek tudnak lenni, mint a csend.

Gyerekként szerettek egymásba, ám egy szörnyű élmény rányomja bélyegét a lány életére. Elég erős-e a szerelem ahhoz, hogy leküzdjék a múlt árnyait, amelyek rátelepednek a kapcsolatukra? Brooks és Maggie May szeretik egymást…de nem szeretik önmagukat. Szívbe markoló történetük megszegett ígéretekről, szerelemről, életről és halálról szól, azoknak, akik sodródnak a hullámokkal, és azoknak, akik mellett lehorgonyozhatnak.

Brittainy C. Cherry ELEMENTS – sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!


Ez a könyv egyszerűen tökéletes!
Az elején még olvadozol, nevetgélsz egy 10 éves gyermek bolondozásain, aztán szép lassan már ugyan ezért a gyerekért szakad meg a szíved. Azon gondolkozol, hogy ilyen traumából bizony nehéz lesz kilábalni, de bízol a főszereplőkben, és hiszed, hogy ha ők ketten ott vannak egymásnak, minden lehetséges.

"…ne küldj ismeretlen vizekre, mert biztos vagyok benne, hogy ott elmerülök."

Brooks és Maggie szerelme letaglózott. Többször is könnybe lábadt a szemem olvasás közben, főleg Brooks kitartása és odaadása miatt, aki, jöhetett bármi rossz, ott volt Maggienek. És amikor fordult a helyzet, Maggie erős maradt Brooks helyett is. Egymás horgonyai voltak.♥
A négy elem közül én mindig a vízhöz álltam a legközelebb – a Csendfolyó is mintha direkt szólongatott volna – ,így már meg se lepődtem, hogy ennyire imádtam az egészet.
Nem hiába, hogy ennyien szeretik a sorozatot, hisz Brittainy C. Cherry tudja mi a jó a szívnek.


"Megigéred, hogy ugyanazzal a szerelemmel fogsz szeretni, amelyikkel a könyvekben szeretnek?
(...)
– Nem, Maggie May. Én ennél sokkal, de sokkal többet ígérek neked."



"Nem hittem volna, hogy a csendes pillanatokban ilyen tisztán lehet hallani a kimondatlan hangokat."


Borító: Gyönyörűséges *-*
Kedvenc szereplők:
Brooks és Maggie, valamint Maggie apukája, és mostohatesói
Mélypont: amikor Cheryl és Katie gonoszul bánik Maggie-vel, Brooks balesete, Maggie démonia

Fénypont: Maggie és Brooks levelei gyerekként, első csók, Brooks táncol Maggie-vel, Maggie először kimegy, először szólal meg, Brooks és Maggie újra együtt♥ ...a végtelensékig tudnám sorolni
Csillagozás:
5/5 Imádtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése