Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 4., péntek

Joss Stirling: Summer (Lélektársak 6.)

Menő Könyvek 2017
280 oldal
Fordította: Halmai Gergely

Túlélhet-e a szerelem titkok és hazugságok közt?
Summer életére szörnyű árnyék borul. Elszívja az erejét, irányítja a tetteit, és azzal fenyeget, hogy a jövőjét is tönkreteszi.
Egy kockázatos küldetés ideiglenes szabadulással kecsegtet.
Summernek a telepatikus képessége segítségével kell megtalálnia a célpontot, és kiderítenie az igazságot.
Hal Robinson katona. Semmi sem téríti el a céljától. Győztes típus. Ám amikor összetalálkozik Summerrel, életének eddigi fontossági sorrendje lassan megváltozik.
Bízniuk kell egymásban, ha meg akarják védeni a savantok közösségét. De vajon a saját titkaik nem állnak-e a boldogulásuk útjába?
A Lélektársak-sorozat ezzel a kötettel lett teljes.

Imádtam! A legújabb három rész közül ez a kedvencem.♡ Tényleg már nagyon vártam Summer könyvét, főleg mivel itt Victor is lélektársra talál. És igen, végre! Végre az utolsó Benedict sem szomorkodik többé. Annyira jó volt Victort boldognak látni. :)
Ami pedig Summert illeti, kellemesen meglepődtem. Tetszett a stílusa, és hogy milyen talpraesett. A családi háttere eléggé elszomorító, de ő még ezt is nagyszerűen kezelte.
A történet szerintem nagyon jó és érdekes lett. Robinsonék haláliak, főleg Hal. :D
Ez a név nem éppen lett kedvencem, de maga a srác annál inkább.Szerettem a kis csipjelődéseiket Sumerrel, és főleg azt, amikor Hal becézgette. ^-^ Szerencsére a köztük levő mosolyszünet nem volt hosszú, így csak még inkább megszerettem őket. Olyan jól összedolgoztak, mindjárt tudtam, hogy Hal majd megoldja Summer gondjait.

"– Szerencséd van, hercegnő, hogy a lélektársadnak ilyen jó reflexei vannak. Majdnem a képes feleden landoltál. Ráadásul elmulasztottad azt a romantikus pillanatot, amikor egy mozdulattal elkaptalak, és a karomba vettelek.
– Majd megpróbálhatod újra, ha jobban lettem. Mi a helyzet?"

Örültem, hogy a többiek is részt vettek a könyvben, mindig jó újralátni a megszokott csapatot. A végén az írónő eléggé rám hozta a frászt, pedig tudhattam volna, hogy nincs miért aggódni, de mégis..
Szerencsére a könyv úgy zárult, ahogy elképzeltem, mindenki megkapta a boldog befejezést. Viszont sajnálom, hogy ezzel végetért a sorozat, pedig én még sok-sok lélektársas sztorit el tudnék olvasni. Így marad az újraolvasás. ;)

"– Az én csodás kockám, akiben egy Thor veszett el. Vadító vagy.
Yves felnevetett.
– Ne önts olajat a tűzre, Phee."




Borító: Gyönyörű *-*
Kedvenc szereplők:
Summer, Hal, Victor, Robinsonék, Benedicték... :D
Mélypont:
Summer szüleit nem igazán tudtam megkedvelni :/
Fénypont: Hal megtudja, hogy Summer a lélektársa, Hal segít Summerp családi problémáján, Hal és Summer pillanatok, Victor és a lélektársa...
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése