Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 15., kedd

Kasie West: Szívességből szerelem

Menő Könyvek 2017
304 oldal
Fordította: Sándor Alexandra Valéria


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Giával az iskolai bál kezdete előtt fél órával szakít a pasija, ezért kétségbeesésében vakmerő lépésre szánja el magát. Arra kér egy vadidegen srácot, játssza el egy estére, hogy járnak. A terv egyszerű: két óra, pár kegyes hazugság a barátnőknek. A baj csak az, hogy Gia nem tudja kiverni a fejéből a helyes ismeretlent. Aztán az élet úgy hozza, hogy viszonozhatja a szívességet … Tényleg egyre fontosabbak lesznek egymásnak, vagy kamu az egész? Alapulhat-e bármi is hazugságon? Mit gondolnak majd a barátnői, ha kiderül az igazság? Tényleg ennyire számít, hogy ki mit gondol?

Kasie West szellemes és csodálatosan romantikus regényének főhőse egy hirtelen ötlet miatt óriási galibába keveredik, és az élete fenekestül felfordul. Vajon sikerül újra megtalálnia a szerelmet, és azzal együtt önmagát is?

Ez valami iszonyat cuki történet volt! Elég gyorsan elolvastam, és még olvastam volna egy kicsit tovább is, mert Gia és Hayden – főleg Hayden – nagyon megszerettette magát velem.
Tetszett az érdekes találkozásuk, majd a szívesség viszonzása. :) Jó volt, hogy Gia nem búsult az exe után, hanem utat engedett az érzéseinek egy új irányba.
Ami Gia barátnőit illeti, örülök, hogy végül úgy alakultak a dolgok, ahogy, mert még Gia megváltozott, jobb lett, ők maradtak ugyanazon a szinten, amiből tényleg csak konfliktusok lettek volna. Így viszont sokkal hitelesebb lett az egész. De szerencsére ott volt még neki Reb is, aki iszonyat jófej egy csaj, főleg a végén az a húzása. :D
Szóval igen, én teljességgel imádtam, leginkább az egyszerűsége miatt. Volt egy olyan érzésem, hogy ez az én könyvem lesz. ;)

"– Na, hát ha te szétszórt vagy, akkor én meg egy katasztrófa.
– A legcukibb katasztrófa, amit valaha láttam."




Borító: Nyárias, romatikus... imádom ^^
Kedvenc szereplők:
Hayden, Reb és Gia
Mélypont: Főleg Gia úgynevezett barátnői, akik egyáltalán nem álltak ki érte.

Fénypont: A méregtelenítő kúra Rebbel és Haydennel, Gia viszonozza a szívességet Haydennek, és végül a csók *-*
Csillagozás: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése