Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 5., péntek

Kim Holden: Bright Side (Bright Side 1.)

WOW kiadó 2016
496 oldal
Fordította: Bótyik Bettina Zora

Titkok. Mindenkinek van egy.
Némelyik nagyobb, mint a másik.
És amikor a titkokra fény derül…
Némelyik meggyógyít…
Míg más elpusztít.

Kate Sedgwick élete minden, csak nem átlagos. Megrázó veszteségeken és tragédiákon ment keresztül, mégis sikerült megőriznie az optimizmusát, és továbbra is mindenben a szépet keresi (elvégre megvan az oka, miért szólítja Bright Side-nak a legjobb barátja, Gus). Kate erős akaratú, vicces, okos és rendkívül tehetséges zenész. Aki soha nem hitt a szerelemben. Ezért, amikor elhagyja San Diegót, hogy egy kisvárosi főiskolán folytassa tanulmányait Minnesotában, egyáltalán nem számít arra, hogy beleszeret Keller Banksbe.   Mindkettejükben          fellángolnak az érzelmek.

Mindketten harcolnak ellene.
Mindketten titkolnak valamit.
És amikor a titkokra fény derül…
Némelyik meggyógyít…
Míg más elpusztít.

Olvastam már könyveket, melyek összetörtek, és amelyek mélyen megérintettek. Olyanokat, amin sírtam, és olyanokat is, amin hosszan és teljes szívemből sírtam. Egy párat, ami tele van csodás gondolatokkal, és pár olyat is, ami csodás szereplőkkel. Olyan könyveket, amelyek egyik percben még felvidítanak, a másikban pedig szétzúznak. Mégis mindig meglepődöm, amikor valaki egy ehhez fogható gyönyörűen fájdalmas könyvet ír. Mint ez, mint a Bright Side. Ez is egy olyan könyv. Egy hihetetlenül szépséges, és becses könyv.


"A tenyeremre pillantok, ahol Katie kézírásával a következő áll: Bátor vagy."


Boldogabbanak érzem magam most, hogy olvashattam, még ha annyira fájt is a vége. Mert ha sosem veszem a kezembe, akkor nem ismerem meg a világ legcsodálatosabb csajsziját, akitől csak tanulhat az ember.
Bright Side egy csoda. Szerencsés tökfilkónak érezheted magad, ha az életedben tudhatod. Annyira könnyű megszeretni ezt a lányt. Ő tényleg a napos oldalon él, ott segít, ahol tud, a mosolya mindig őszinte és kedves. És mindezt még azok után, hogy az élet milyen nehéz lapokat osztott neki. Komolyan felnézek rá, és totál beleszerettem. Nekem egy Kate kell, de pasi kiadásban. :)


"-Ő a pozitivitás élő példája – folytatja Gus. – Olyan, mint a napsugár. Nemcsak látja az élet napos oldalát… hanem ott is él."


De ha nem jönne össze, akkor egy Gus❤ ,vagy Keller❤ szintén tökéletesen megfelel. Teljesen és reménytelenül belezúgtam mind a kettőbe. A szívem vérzett értük, és remélem Gus könyvében egy akkora happy end vár ránk, ami kárpótol minden egyes könnycseppért, amit hullattam.
Nem hiába imádják ennyien ezt a könyvet, nálam is bekerült a kedvencekhez. Ez valami több, mint az eddigiek. Ezt olvasni kell ahhoz, hogy megértsd. :)


                                     "Alkoss valami maradandót!"





Borító: Egyszerű, gyönyörű... imádom :)
Kedvenc szereplők: Bright Side Kate, Gus, Keller, a haverok... igazából mindenki :)
Ménypont: az amiért mindenki bőg, ha elolvassa
Fénypont: Kate - ő a legnagyobb fénypont az egész könyvben. Komolyan, ennyire még sosem szerettem egy női karaktert se, mint őt.
♡♡ ♡♡
Csillagozás: 5/5 vagy inkább 6* Imádtam! KEDVENC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése