Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 7., vasárnap

Rachel Hawkins: School Spirits – Kísértetsuli (Hex Hall)

Könyvmolyképző 2016
248 oldal
Fordította: Acsai Roland

A tizenöt éves Izzy Brannick-et arra nevelték, hogy szörnyekkel küzdjön. Családja évszázadok óta a varázslények üldözésének szentelte életét. De amikor Izzy nővére egy akció során nyom nélkül eltűnik, anyjuk úgy dönt, ideje egy kicsit pihenni. Új városba költöznek, ahol az iskolában furcsa dolgok történnek. Hogy rátermettségét bebizonyíthassa, Izzynek kell felgöngyölítenie a könnyűnek tűnő ügyet. De egy átlagos tinédzser bőrébe bújni nehezebb, mint amilyennek tűnik. A magányos és kemény lány tapasztalatlan a barátságok terén, és akkor még nem is beszéltünk a szerelmi ügyekről… Vajon képes annyira megbízni új barátaiban, hogy elfogadja segítségüket a kísértet megállításában, mielőtt még több embernek baja esik? Rachel Hawkins regénye ismét hozza a Hex Hall-sorozattól megszokott fanyar humort és bájt. Készüljetek fel még több titokra, varázslatra és románcra!


Be kell valljam, én most egy kissé csalódtam. Nem azt mondom, hogy rossz volt, mert egyáltalán nem, csak nekem valamiért teljesen más elképzelésem volt erről a spin-off részről.
Izzyt és Torint is már nagyon megkedveltem az előző részben, érdekelt, hogy mi volt az a titokzatosság kettejük között. Azt hittem, ez a rész főleg arról fog szólni, de sajna nem. Volt benne Izzy, volt benne Torin, egy szellem
és boszorkányság, új suli, új barátok...
Izgalmasan kezdődött, de Adam, majd Dex felbukkanásával kicsit meghanyatlottak a dolgok. Az egész kezdett átmenni egy gyöngébb tini románcba, amiben itt-ott szóesik még a természetfeletti dolgokról is, de amúgy semmi különös.
Itt is elég hamar lezavarták a szellem ügyet, aminek örülök, mert nem lett fölöslegesen elnyújtva, de még akkor is elég gyöngécskére sikeredett az egész. Ez a könyv inkább egyfajta bevezetőnek tűnik további részekhez, mintsem egy önálló kötetnek. Túl sok minden marad lezáratlan, ami csak úgy lóg ott a levegőben, holott tudjuk, hogy nem lesz több folytatása a sorozatnak. Ha lenne, akkor azt kell mondjam, hogy nem is roszz, de így csak simán elmegy. 
Jóindulatból adok csak 4 csillagot, mivel szeretem a sorozatot, de ez most tényleg nem lett valami kiemelkedő.



Borító: Továbbra is tetszik, a tükröt is értem, kivéve, hogy miért Izzy van a tükörben... :/
Kedvenc szereplők: Torin az, akit a legjobban kedveltem
Mélypont: túl gyors szerelembe esés, elvarratlan szálak...
Fénypont: Torin részek
Csillagozás:
5/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése