Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 7., vasárnap

Rachel Hawkins: Spell bound – Megbűvölve (Hex Hall 3.)

Könyvmolyképző 2016
264 oldal
Fordította: Acsai Roland

Sophie Mercer épp csak belenyugszik, hogy démonnak született, a Tanács máris elveszi tőle varázserejét.
Sophie most védtelen, magányos, és ráadásul a prodigiumokra vadászó Brannick amazonok jóindulatára szorul. Sophie legalábbis ezt hiszi, amíg érdekes felfedezést nem tesz: a Brannickok tudják, hogy háború közeleg, és azt állítják, hogy egyedül ő képes meggátolni a világvégét. Ám ebben a varázserejétől megfosztott Sophie nem olyan biztos. Főhősünkre újabb pokoli kalandok várnak. Vajon vissza tudja szerezni a varázserejét, még mielőtt késő lenne?



Eléggé vártam már a befejező kötetet, mivel a Démonüveg nagyon függővégesen zárult, viszont ez! Ez még annál is rosszabb véget kapott. És nem úgy értem, hogy maradtak elvarratlan szálak, mert nem. Viszonylag hamar, és mondhatni kedvezően zárult a sorozat. Számomra mégis szörnyűséges volt olvasni az utolsó pár oldalt. Spoiler nélkül nem is lehet kifejteni miért, de annyit mondhatok, hogy totálisan nem erre számítottam.

"
Tudhattam volna! Amikor elszabadul a pokol, te biztosan felbukkansz!"

Sophie Mercer

A történet szerencsére érdekes és izgalmas volt. Sophie hozta a nagydumás, mindenből-viccet-csinálok formáját, ami továbbra is haláli. :D Szerintem elég talpraesett egy lány, örülök, hogy nem csinált fölösleges drámákat. Habár, amikor Cal érzéseivel játszadozott, az határozottan nem tetszett. De amúgy semmi nagyobb kivetnivalót nem találok benne. Tényleg bírom a stílusát.


"
Hihetetlen, hogy a humorérzéked most sem hagy el! Ha nem lenne annyira idegesítő, még méltányolnám is."

Archert is végül nagyon megkedveltem, hisz meg kell hagyni, tényleg nem semmi a srác. Viszont én ennek ellenére is maradok Cal híve. :) Az ő képességét egyenesen imádom, és ha ehhez még hozzáadjuk azt a nagyszerű személyiségét... Komolyan végem van. ^^


Tetszett, hogy ebben a részben Sophie mamája is többet szerepelt. Megtudtunk róla pár érdekes dolgot, és még új szereplők is csatlakoztak a sorozathoz. Róluk csak annyit mondok, hogy Torin keltette föl leginkább az érdeklődésem, úgyhogy kíváncsi vagyok a spin-off részre, ami ez után következik.

Összeségben jó volt, tetszett, szerettem, de a vége egy nagy NEM
! Attól sajna nem tudok eltekinteni.


Borító: Nekem tetszik. Igaz, én sem értem a macskát, de engem valamiért nem is zavar. :D
Kedvenc szereplők: Cal, Sophie apja és Sophie
Mélypont: a vége :(
Fénypont: Hex Hall és Torin

Csillagozás: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése